Powered by Blogger.

Dec 21, 2009

10 Kata-Kata Artis GUA Paling Ingat 2009





2009 merupakan tahun yang penuh kontroversi selebriti, sama ada dalam mahupun luar negara. Dan walaupun banyak cerita panas yang tercetus dari gosip yang timbul dalam media, tak kurang juga yang datang hasil dari kenyataan yang dibuat artis-artis sendiri.

Inilah antara kata-kata yang dilafaz sendiri oleh selebriti yang GUA paling ingat sepanjang tahun ini...

Azwan AliAzwan Ali “Jika anda kata saya ‘gay’, anda perlu membuktikannya. Apakah tarikh dan masanya? Malah, mereka boleh ikut saya ke hotel, bilik dan katil. Dan saya akan buktikan sama ada saya ‘gay’ atau tidak.”

Azwan Ali (dipetik dari Mstar)
Scha Al-Yahya Scha Al-Yahya “i believe most of you know about whats going on between me and him. ya, haluan masing2.. dulu when we were together, i admitted and went public about it. jadi bila dah habis juga, i know i should come clean and tell the thruth as well. didnt wana prolong this. as human, as a girl, to me breaking up is one hell of a thing to do, the hardest thing to do i must say. people may think im a strong girl. im kasar and i can deal with this easily =) and i always look fin and happy but only God knows what im going thru now.”

Scha Al-Yahya (dipetik dari Facebook Scha sendiri)
Awal AshaariAwal Ashaari “Dulu saya pelik juga mengapa ada wanita yang muda-muda lagi sudah mahu memakai tudung. Kini saya sudah tahu sebabnya dan saya lebih menghormati mereka.”

Awal Ashaari (dipetik dari gua.com.my)
Fasha SandhaFasha Sandha “Siapa lelaki yang akan menjadi suami saya? InsyaAllah, saya akan umumkan pada hujung tahun ni. Saya cuma minta agar diberikan sedikit masa diatas sebab2 tertentu. Saya hanya menunggu masa yang sesuai. Doakan agar tidak ada aral yang akan menganggu hubungan kami.”

Fasha Sandha (dipetik dari MySpace Fasha sendiri)
Akhil HayyAkhil Hayy “Inilah sebenarnya perkahwinan sebab dulu saya dan bekas isteri hanya bernikah sahaja dan tiada majlis resepsi seperti ini”

Akhil Hayy (dipetik dari Mstar)
NabilNabil “Saya tak boleh cakap apa-apa kalau tindakan saya itu boleh mendatangkan kesan yang buruk kepada semua orang sehingga menjejaskan ekonomi negara. Kalau nak diikutkan banyak lagi siaran televisyen yang memaparkan adegan yang tidak sepatutnya di kaca televisyen termasuklah adegan ranjang. Itu sebenarnya lagi buruk daripada apa yang saya lakukan. Saya yakin orang Malaysia mampu berfikir dengan waras dah tidak akan membuat pengadilan yang teruk kepada saya.”

Nabil (dipetik dari Utusan Malaysia)
Norman HakimNorman Hakim “Selepas apa yang berlaku dalam rumahtangga saya, selain dari keluarga saya, saya nampak Memey di situ dan dia memberi saya satu kekuatan. Saya bukan manusia sempurna tapi saya nampak satu 'magic'. Saya dapat kekuatan dari dirinya untuk berdiri, dan mungkin benda yang sama berlaku pada dirinya.”

Norman Hakim (dipetik dari gua.com.my)
WaheedaWaheeda “Biarlah dia (Maizawati, isteri Akhil Hayy ketika itu) terus memburukkan saya tetapi jangan sampai saya hilang sabar hingga dedahkan segala-galanya, takut dia pula nanti tak berani keluar rumah kerana malu.”

Waheeda (dipetik dari Berita Harian)
Farawahida Farawahida “Saya tak pernah menyimpan sekelumit perasaan kasih pada Julfekar … Saya tahu Julfekar menyimpan perasaan cinta pada saya, tetapi saya tidak sesekali mahu bercinta dengan suami orang… Jangan kata nak jadi isterinya, jadi kekasihnya pun saya tak sanggup!”

Farawahida (dipetik dari B*Pop)
Sazzy FalakSazzy Falak “Why do ppl do this? Take out their own money &vote for themselves? Sigh… can’t you just let the public decide?!”

Sazzy Falak (dipetik dari Facebook dan Twitter Sazzy sendiri)

0 comments:


Bacaan Duduk Antara 2 Sujud

Bacaan Duduk Antara 2 Sujud
Related Posts with Thumbnails

Blogger 1

Blogger 2

Sabda Nabi s.a.w yangbermaksud, "Sesungguhnya
dalam syurga terdapat sebuah pintu yang dikenali dengan nama
Rayyan, dimana memasuki
daripadanya orang‐orang yang berpuasa pada hari kiamat dan yang lain tidak berhak. Dikatakan mana orang yang berpuasa? Lantas mereka bangun dan masuk melaluinya. Apabila selesai ditutup dan tiada yang lain berhak memasukinya."

Apabila engkau berada di waktu petang, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu pagi dan

apabila engkau berada di waktu pagi, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu petang.

Ambillah peluang dari kesihatanmu untuk masa sakitmu dan masa hidupmu untuk matimu.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP