Powered by Blogger.

Nov 19, 2008

Sarimah Ibrahim Bakal Gantikan Kieran di Era FM

Terbaru, mengenai penyertaan pengacara cantik, Sarimah Ibrahim bersama Era FM. SS dimaklumkan Sarimah dijangka melalui proses latihan sepanjang minggu ini sebelum mula bersiaran atau bergandingan bersama penyampai di konti radio.

Kehadiran Sarimah atau lebih mesra dengan panggilan Kak Mah Gali mungkin mengganti atau menampung tempat dikosongkan Kieran yang menyertai stesen radio Media Prima, Hot FM. SS difahamkan Sarimah juga akan melalui proses percubaan sebelum diputuskan untuk mengendalikan mana-mana slot siaran atau digandingkan dengan mana-mana penyampai radio di stesen itu.

SS percaya kehadiran Sarimah juga mampu memantapkan lagi stesen radio yang bernaung di bawah AMP Network itu.

Penyertaan Sarimah bersama stesen radio itu bukan sesuatu yang janggal bagi pihak pengurusan di AMP memandang Sarimah pernah tampil sebagai tetamu jemputan selain cukup terkenal mengacarakan program Fail Sulit dan Diari Akademi Fantasia terbitan Astro.

SS percaya kehadiran Sarimah dapat menarik jumlah pendengar baru untuk stesen radio yang turut melakukan beberapa rombakan bermula dengan pertukaran pengurusan atasan membabitkan Rostam Said menjawat jawatan Pengurus Program di Sinar FM manakala Nazri Noran menggantikan tempat Rostam sebagai Pengurus Program Era FM.




0 comments:

Blog Archive

Bacaan Duduk Antara 2 Sujud

Bacaan Duduk Antara 2 Sujud
Related Posts with Thumbnails

Blogger 1

Blogger 2

Sabda Nabi s.a.w yangbermaksud, "Sesungguhnya
dalam syurga terdapat sebuah pintu yang dikenali dengan nama
Rayyan, dimana memasuki
daripadanya orang‐orang yang berpuasa pada hari kiamat dan yang lain tidak berhak. Dikatakan mana orang yang berpuasa? Lantas mereka bangun dan masuk melaluinya. Apabila selesai ditutup dan tiada yang lain berhak memasukinya."

Apabila engkau berada di waktu petang, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu pagi dan

apabila engkau berada di waktu pagi, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu petang.

Ambillah peluang dari kesihatanmu untuk masa sakitmu dan masa hidupmu untuk matimu.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP